CFR Cluj a semnat un contract de sponsorizare semnificativ cu o marcă românească de cazinou online, promovată de figuri cunoscute din fotbalul autohton. Abonații clubului sunt răsplătiți cu un tricou personalizat, ca semn de apreciere.
CFR Cluj, una dintre echipele de frunte ale fotbalului românesc, a anunțat cu entuziasm încheierea unui parteneriat de sponsorizare cu un cazinou online autohton, Don.ro. Emblema acestei companii va fi vizibilă pe pieptul jucătorilor, marcând un nou capitol în relația dintre club și fanii săi.
Acest acord de sponsorizare este însoțit de o surpriză specială pentru abonați: fiecare dintre ei va primi un tricou drept simbol de mulțumire pentru loialitatea și susținerea continuă. Inițiativa face parte din eforturile clubului de a întări legătura cu suporterii și de a le da un motiv în plus de bucurie.
Pentru a sublinia importanța parteneriatului, nume notabile din peisajul fotbalului românesc, precum Dumitru Dragomir, Giovanni Becali, Adrian Mutu și, bineînțeles, antrenorul Dan Petrescu, s-au alăturat demersului de promovare al brandului. „Don.ro ne-a prezentat o ofertă irezistibilă”, reflectând asupra înțelegerii care aduce un suflu nou clubului din Gruia.
Pentru fanii CFR Cluj și cititorii din București, această veste nu doar că întărește poziția echipei pe scena fotbalistică, dar accentuează și sprijinul reciproc dintre formație și comunitatea sa. Acest nou capitol promite o sezonă și mai spectaculoasă, cu tricouri noi și un partener strategic alături.